FAQ

Najczęściej zadawane pytania

1. Załóż konto i zaloguj się. 2. Wybierz specjalistę i plan, wpisz swoje dane. Gotowe! Otrzymasz na maila pierwszą pro formę do opłacenia. Po dokonaniu płatności, do 24h skontaktuje się z Tobą specjalista i umówi na rozmowę Google Meet, na której opowiesz szczegółowo o swoich potrzebach.

Na czas nieokreślony. Możesz w każdym momencie zrezygnować - wówczas współpraca trwa do końca opłaconego miesiąca.

Co miesiąc system automatycznie przesyła pro formę. Po jej opłaceniu, system generuje fakturę VAT (23%), która dostępna jest do pobrania w panelu.

Tak.

Nie. Budżet reklamowy to kwota dodatkowa, którą samodzielnie opłacasz do Meta (właściciela Facebooka i Instagrama), która sprawia, że posty i reklamy docierają do szerokiego grona odbiorców. Jeśli Twój profil ma np. 500 fanów i opublikujesz post bez promowania, to zobaczy go zaledwie 20-70 osób. W przypadku promowania kwotą 100 zł, posty mogą osiągnąć nawet 10000-15000 wyświetleń.

Tak.

Możesz zacząć dowolnego dnia.

Tak.

Tak.

Tak, na początku współpracy specjalista założy profil.

Twój specjalista poinformuje Cię krok po kroku w jaki sposób przekazać dostęp do Twoich profili, jeśli już je posiadasz. Jeśli posiadasz materiały, które mogą być przydatne, wczytaj je na podstronie “Pliki klienta”. Specjalista dodatkowo będzie używał zdjęć premium z banków fotografii.

Nie. Możesz pozyskiwać nowych klientów poprzez social media nie posiadając strony. Budowa świadomości marki, rozpoznawalności, pozyskiwanie i angażowanie fanów odbywa się bezpośrednio na mediach społecznościowych. Wiele marek bardzo dobrze znamy, choć nigdy nie byliśmy na ich stronie.

Za pomocą intuicyjnego czatu w panelu klienta oraz rozmów Google Meet, podczas których specjalista lub Ty możecie udostępnić ekran swojego pulpitu. Korzystanie z Google Meet nie wymaga posiadania konta, ani logowania - działa przez przeglądarkę lub aplikację na telefonie.

Do portalu wybieramy wyłącznie doświadczonych specjalistów z portfolio posiadających wysokie kompetencje w zakresie realizacji kampanii reklamowych. Sprawdzamy szczegółowo wiedzę odnośnie znajomości narzędzi reklamowych w social media.

Przed rozpoczęciem współpracy specjalista nigdy nie jest w stanie oszacować wyników. Zależą one on zbyt dużej liczby czynników, których po pierwsze nie znamy (na przykład: historia działań na Państwa koncie), a po drugie na które nie mamy wpływu (działania konkurencji).

Przygotowanie rzetelnego planu działań na kilka miesięcy do przodu pochłania bardzo dużo czasu. Niezbędne do tego jest przeanalizowanie rynku, konkurencji, konsumentów, dotychczasowych działań etc., dlatego freelancerzy nie wykonują tych prac przed rozpoczęciem współpracy.

Rozliczenia za usługi dokonujesz z naszą platformą.
Masz
jakiekolwiek
pytania?
Podaj swój numer,
zadzwonimy do Ciebie

Gwarantujemy 100% bezpieczeństwa
Twoich danych.

Darmowa konsultacja

Odpowiemy na Twoje pytania, opowiesz nam o swoich oczekiwaniach.
Przedstawimy zalety naszej platformy.
Ładowanie...